Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Κόσμημα : Nallik by Jean Balke


 Nallik είναι μια λέξη δανεισμένη από την γλώσσα των Inuit. Δεν μεταφράζεται επακριβώς, αλλά σημαίνει προστασία και  γαλούχηση. Η βασική τους αρχή είναι πως όλοι είμαστε συνδεδεμένοι μεταξύ μας αλλά και με το περιβάλλον μας, tο σέβονται και γνωρίζουν πως μας παρέχει ότι χρειαζόμαστε για να ζήσουμε.


Η Nallik καθιερώθηκε το 2010 από τη σχεδιάστρια Jean Balke, η οποία δημιούργησε κοσμήματα από ημιπολύτιμες  ακατέργαστες πέτρες που δημιουργούν έντονο contrast με τα λεία και πολυτελή μέταλλα. Το αποτέλεσμα είναι πρωτόγονο και glam ταυτόχρονα.


Η Jean μεγάλωσε στη Γερμανία, έζησε στο Helsinki, το Λονδίνο και το San Diego και ζει στη Νέα Υόρκη. Πριν ασχοληθεί με το κόσμημα δούλευε ως φωτογράφος και  art director.  Έχει ταξιδέψει σε περισσότερες από 45 χώρες αντλώντας έμπνευση από ξεχωριστούς ανθρώπους και μοναδικά τοπία.









                             spotted on escapadegrumblinggracelime and clementine





9 σχόλια:

  1. Βερόνικα φανταστικά είναι αυτό και με την ανάρτησή σου μου έδωσες ιδέα πώς να δέσω κάτι απολιθωμένα ξύλα που έχω!!
    Φιλιά
    (σου έχω στείλει ένα μήνυμα στο mail)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ χαιρομαι Σοφια!
    Σε ποιο μειλ μου εστειλες? Σε αυτο που αναγραφεται στο contact? Δεν ελαβα κατι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναι σε αυτό, δεν πειράζει σε ρωτάω και από εδώ έχεις facebook?
    (άσχετο το ρολόι σου θέλει ρύθμισμα δείχνει λάθος ώρα στις αναρτήσεις σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εχω facebook. Δε μου ξαναστελνεις μηνυμα γιατι το δοκιμασα και λειτουργει (ειναι νεο μειλ μονο για το μπλογκ)

    Αν ηξερα πως διορθωνεται η ωρα, καλα θα ηταν...χαχα....ακομα δυσκολευομαι με το blogger, προσπαθησα να σου στειλω μηνυμα απο το προφιλ σου εδω αλλα δεν τα καταφερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βερόνικα δεν είσαι μέσα στους αναγνώστες μου προφανώς γι'αυτό δεν μπορείς να μου στείλεις mail. Μόλις τώρα το είδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα γραφτηκα στους αναγνωστες σου πριν απο μερες. Μηπως δεν το πηρε? Θα ξαναδοκιμασω. Σου κανα ρικουεστ στο φεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...