Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Σπίτι Σκέτο Μοντέλο



Πρόκειται για σπίτι - μοντέλο σχεδιασμένο από τον Cecconi Simone για μια κοινότητα στο Toronto του Καναδά. Τούτο το ταπεινό μοντελοσπιτάκι λοιπόν του “Trinity Bellwoods Town + Homes” παρουσιάζει το σύγχρονο interior design, προσδίδοντας μια προοδευτική ταυτότητα σε αυτό το αστικό project. 



Παντού κυριαρχεί το λευκό και το μαύρο, με δόσεις κίτρινου και ξύλο καρυδιάς. Μου αρέσει η κουζίνα με τη νησίδα της, απλές κατασκευές και λιτές σε σημείο να γίνονται αόρατες. Ένα με το πάτωμα. Γυαλιστερές επιφάνειες που αντανακλούν το φως και δίνουν πολυτελές ύφος.


Μου αρέσει πολύ το φωτιστικό της τραπεζαρίας και ο απορροφητήρας που είναι ντυμένος με καπλαμά. Δίνει ζεστασιά στον ψυχρό χώρο.




Στο καθιστικό πάω με τρέλα το κίτρινο χαλί-τομάρι και τους πίνακες με τα γράμματα/νούμερα στον τοίχο. Το typography trend καλά κρατεί!


Κουρτίνες πολύ λιτές, δυό κομμάτια ύφασμα σε λευκό και μαύρο. Το φωτιστικό-προβολέας δίνει κίνηση στο χώρο.


Η κρεβατοκάμαρα πολύ πολύ λιτή για τα γούστα μου, μου αρέσει μόνο το φωτιστικό που κρέμεται πάνω από τα κομοδίνα. Ξύλινη κατασκευή επενδυμένη με καπλαμά ορίζει τη θέση του κρεβατιού.


Το βεστιάριο λευκό, με ξύλο καρυδιάς να τρέχει περιμετρικά, καθρέπτη στο βάθος και γυάλινα ράφια. Ένας κομψός χώρος που αντανακλά το φώς πλουσιοπάροχα, καθόλου κλειστοφοβικός!


Και το μεγάλο άνετο λουτρό με τις εντυπωσιακές κατασκευές. Τα ψηλά ντουλαπάκια έχουν ειδικό μηχανισμό ώστε τα πορτάκια να περιστρέφονται κάθετα όταν ανοίγουν. Όμορφο μοντέρνο μπάνιο, λατρεύω το κρεμαστό φωτιστικό!




3 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω αν είναι μόνο δικό μου πρόβλημα, αλλά δε μπορώ να δω καμία φωτογραφία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xμμμμ...προφανως υιοθετησαν κι αυτοι το ιδιο κολπο. Κατι κάνουν και οι φωτογραφιες που κοπιάρεις δεν εμφανιζονται σε άλλη σελίδα. Εγω βεβαια τις βλεπω. Πρεπει να τις φορτωσω στον υπολογιστη και να τις ξαναφορτωσω εδω. Ευχαριστω που το ανεφερες Ειρηνη. Να μου το λετε οταν δεν τις βλέπετε για να το διορθωνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα ξαναφορτωσα, πρεπει να φαινονται τωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...