Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Ένα Σπιτάκι Στη Σουηδία



Πρόκειται για ένα σπιτάκι στη Σουηδία με κάποιους ιδιαίτερους χώρους. Λευκό φυσικά .... κατάλευκο. Με σκούρα πατώματα!


Η κουζίνα αποτελείται από μια σειρά ντουλάπια ενιαία με εντοιχισμένες συσκευές, επιλεγμένα σε λευκό χρώμα για να γίνονται ένα με τους τοίχους. Το μόνο ίχνος πάγκου εντοπίζεται στην μεγάλη ογκώδη νησίδα επενδυμένη με ξύλο. Ωραία και ιδιαίτερα φωτιστικά, όπως μου αρέσουν στις κουζίνες!


Μια πολύ χαριτωμένη ομπρέλα με κρεμασμένα χαιμαλιά κοσμεί τον εξωτερικό χώρο.


Ωραία ιδέα η ξύλινη πλατφόρμα που ορίζει τη βεράντα! Τονίζει την αίσθηση του φυσικού.



Μου αρέσει η εκλεκτική συνύπαρξη της ρουστίκ τραπεζαρίας με τον υπέροχο σκαλιστό μπουφέ. Αν έλειπε και το τραπεζομάντηλο η ευτυχία μου θα συμπληρωνόταν! Όλα βαμμένα λευκά!! 


Τα τομάρια πάνω στα καθίσματα της βεράντας δίνουν έντονα σκανδιναβικό ύφος.


Το καθιστικό δεν μου λέει κάτι. 


Αν εξαιρέσουμε δηλαδή τη γωνιά της κονσόλας με τον υπέροχο τεράστιο ξυλόγλυπτο καθρέπτη και τις καλαθούνες από κάτω που σε κάνουν να ξεχνάς το πληκτικό διαμπερές τζάκι.


Ενδιαφέρουσα παρουσία το κουρτινάκι στο βάθος!


Και φθάνουμε στο μπάνιο που είναι πραγματικά ενδιαφέρον. Μου θυμίζει το χωριό μου με όλη αυτή την πέτρα πατόκορφα. Εκεί ντύνουν και σένα με πέτρα αν ξεχαστείς και τους αφήσεις! 


Ενδιαφέρουσα επιλογή για μπάνιο. Πόσο μάλλον σε μια βορεινή χώρα.


Λες και είμαστε στο Πήλιο.



Στην κατάλευκη χιονισμένη κρεββατοκάμαρα ξεχωρίζει η λευκή (τι έκπληξη!) ξυλόγλυπτη κονσόλα με τον καθρέπτη.


Ωραία η βεράντα με τις εντυπωσιακές ξαπλώστρες!


Να υποθέσω το δωμάτιο παιδιών?


Και μια θαυμάσια πόρτα που παίζει ρόλο διαχωριστικού! 

via valvet
spotted in nicety.livejournal


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...