Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Η Barbie Και Ο Ken Παντρεύτηκαν!


BK-006.jpg


Καλέ ναιιιιι! Παντρεύτηκαν τα χρυσά μου!! Εμ 50 χρόνια σχέση είναι αυτή πόσο θα αφήσει το κορίτσι αστεφάνωτο? Να παντρευτούν για να παίρνουν σειρά κι άλλοι (η Μις Piggy με το φαντασμένο μπάκακα ας πούμε, άλλοι συνταξιούχοι αρραβωνιάρηδες από κει!) Κουμπάρα η ταλαντούχα φωτογράφος Beatrice de Guigne που ανέλαβε την εκπληκτική φωτογράφιση αυτού του μνημειώδους γάμου του αιώνα (τύφλα να 'χουν οι William και Kate!) η οποία κράτησε 3 ολόκληρες μέρες!  Όπως μας ενημερώνει η Beatrice το ευτυχές ζεύγος ενώθηκε με τα δεσμά του γάμου στο Faraway Castle, στο Plasticity. Πάρτε μέρος στη χαρά τους και για περισσότερα κουτσομπολιά (εμείς δεν είμαστε κιτρινομπλογκ τς τς) απευθυνθείτε στο blog της κουμπάρας.


BK-007.jpg

Η κοστουμιά του τυχερού γαμπρού!

BK-013.jpg

Τα φιλαράκια ντύνουν το γαμπρό. Αν ήταν Ελλάδα θα του 'ριχναν κι ένα ξουρισματάκι πρώτα!

BK-021.jpg

Κen... μη με αναγκάσεις να σου βάλω ζουρλομανδύα. Είπαμε υποσχέθηκες να την παντρευτείς!

BK-028.jpg

Κάνε κουράγιο αδερφέ! Όλοι κάποια στιγμή θα πάμε!

BK-043.jpg

Καλά...θα πιω και τούτο το ποτήρι!

BK-045.jpg

Τςςςςςς κούκλος είμαι! Ο Valentino με ντύνει?

BK-054.jpg

Μια ομαδική για να θυμόμαστε την εποχή που είμασταν ελεύθερα πουλιά! 

BK-057.jpg

Ρε παλικάρια....μπας και κάνω πατάτα? Μήπως είναι πολύ νωρίς ακόμα? Η μαμά λέει δεν είμαι αρκετά ώριμος για γάμο...

BK-062.jpg

Το υπέροχο νυφικό από το πολυτελές κατάστημα The Fairy Godmother.

BK-067.jpg

Γοβάκια από το Cinderella Store.

BK-071.jpg

Η κομμώτρια από νωρίς κατέφθασε να περιποιηθεί την εντυπωσιακή αχαλίνωτη κόμη της ξανθιάς καλλονής...

BK-074.jpg

...με τα κουνελέ πασουμάκια!

BK-077.jpg

Είσαι ΘΕΑΑΑΑΑ αγάπη μουυυυυυ!

BK-086.jpg

Ε φυσικά! Αν δεν είμαι εγώ ποιά είναι?

BK-087.jpg

BK-090.jpg

Με ομαδική προσπάθεια και λίγο ζμπρώξιμο καταφέρνουν να κλείσουν το απαιτητικό φερμουάρ και να χώσουν τη νύφη μέσα!

BK-093.jpg

Φυσάς φιλενάδα! Θα πέσει ξερός ο γαμπρός.

BK-096.jpg

Κορίτσααααα....γράψατε τα ονοματάκια σας κάτω από τις γόβες μου?

BK-106.jpg

Ααααααα....βασίλισσα θα με έχει ο καλός μου. Ζωή χαρισάμενη θα ζήσω και δεν θα σηκώνομαι από τον καναπέ!

BK-112.jpg

Σικ καπελάκι αντί για την κλασική τιάρα ή το πασέ βέλο! Δεν είμαι τυχαία εγώ.

BK-127.jpg

Έλα καλέ μου να τους δείξουμε πόσο ταιριαστό ζευγάρι είμαστε να σκάσουν οι οχτροί μας (και αυτή η δευτεράντζα Bibibo!)

BK-135.jpg

Ο έρωτας δεν κρύβεται!

BK-137.jpg

Φάε τη σκόνη μου Bibibo!

BK-141.jpg

Βρήκα τον τέλειο άντρα! Κούκλο με σαγηνευτικό βλέμμα, στιβαρούς κοιλιακούς και κυρίως μουγγό!!

BK-148.jpg

Εεεεεεεεπ .... υπάρχουν και οι κρεββατοκάμαρες! Βρείτε μία!!

BK-155.jpg

BK-156.jpg

BK-159.jpg

BK-172.jpg

Ένα λιτό μυστήριο για λίγους και καλούς φίλους. Απουσιάζει η Victoria Beckam κι ανησυχώ!

BK-199.jpg

Σμουάαααατςςςς!

BK-201.jpg

Φθάνει καλέ το σαλιάρισμα! Μας πήραν τα σκάγια!!

BK-203.jpg

Να μας ζήσει το ευτυχές ζεύγος!

BK-207.jpg

Κλαπ κλαπ κλαπ

BK-209.jpg

Κλαπ κλαπ κλαπ

BK-219.jpg

Άιντε...σκάσαμε από δίψα! Μπαιλντίσαμε από τον ήλιο.

BK-228.jpg

Ο κύριος και η κυρία Κοκοβίκου!

BK-230.jpg

BK-232.jpg

Κούκου! Να και οι τσαχπινιές!

BK-234.jpg

Άντε και στα δικά σας οι λεύτεροι!

BK-239.jpg

Και φυσικά μετά το μυστήριο ακολουθεί το γαμήλιο γεύμα!

BK-243.jpg

Σε ένα άψογα διακοσμημένο τραπέζι!

BK-246.jpg

BK-258.jpg

Και ο χορός καλά κρατεί με το αιώνιο ζεύγος να ανταλλάσει λόγια αγάπης!

BK-260-2.jpg

BK-265.jpg

Θα με αγαπααάς για πάαααντα Κενουδάκο?

BK-268.jpg

BK-271.jpg

Μα φυσικά ζαργάνα μου! (Χλαππππ...μωρ' τι καπούλια είναι τούτα!)

BK-278-2.jpg

BK-278.jpg

Έρωτα μου ανεπανάληπτε!

BK-319.jpg

Τσακίρ κέφι μέχρι το πρωί!

BK-324.jpg

Άντε και καλούς απογόνους τώρα. Να μας κρατήσετε ένα κανελί!


 via Glamour

3 σχόλια:

  1. Τέλεια! Γέλασα πάρα πολύ αλλά και εξεπλάγην με την τεχνική της φωτογραφίας και του στησίματος που πραγματικά είναι σαν αληθινός γάμος. Κάτι παρόμοιες φώτος είχα κι εγώ στο γάμο μου,χιχι! Να ζήσουν τα παιδιά σαν τα ψηλά βουνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eπαγγελματικότατη δουλειά! Μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ βρε Βερόνικα με έκανες και γέλασα!!!!! Τι σχολιασμός ήταν αυτός;;;;;; Χαχαχαχαχαχαχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...