Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Kοσμήματα Από Πορσελάνη Και Stoneware Της Αντιγόνης Πανταζή - Part 3


Έχω ήδη μιλήσει για τα υπέροχα κοσμήματα της Αντιγόνης Πανταζή ξανά και ξανά. Και εξακολουθεί εντελώς ξεδιάντροπα να βγάζει νέα υπέροχα σχέδια που με ξετρελλαίνουν! Δεν ξέρω αν φταίει η κεραμική φύση τους ή η υπέροχη πλαστικότητα τους, η κίνηση και ο συνδυασμός των υλικών, γεγονός είναι ότι παθαίνω μια παράκρουση όποτε βγαίνει νέα φουρνιά καθώς κάθε φορά βγάζει και νέα σχέδια και παίζει με τον πόνο μου. Εγκληματική η συμπεριφορά σου Αντιγόνη και όταν θα έρθω στο εργαστήριο σου δεν ξέρω πως θα με ξεφορτωθείς! Δείτε πάλι τι σκάρωσε....





                       
       Κάτι παθαίνω με αυτό το χρυσό δερματάκι! Ξυπνάει ο Μίδας μέσα μου.



Λατρεμένο! Το θέλω κολασμένα και μάλιστα extra large (παραγγελιάαα!)








                  Με το κάτωθι έχω πάθει παροξυσμό! Όχι...έχω άδικο?











Όποιος ενδιαφέρεται θα τα βρει online στο  Ceramics-at-Art-Studio, σε πολύ πολύ καλές τιμές. Μη φοβηθείτε να ρωτήσετε!





Και εννοείται ότι θα πήξετε σε φωτογραφίες των κοσμημάτων της. όσο συνεχίζει να φουρνίζει εδώ θα είμαστε να ξερογλυφόμαστε!




                       Update : H Aντιγόνη πλεόν διαθέτει και blog!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...