Τετάρτη, 28 Σεπτεμβρίου 2011

Διαγωνισμός : Κουνιστό Αλογάκι

Όπως υποσχέθηκα ήρθε η στιγμή να κάνουμε τον πρώτο διαγωνισμό μας. Το blog μας ξεπέρασε τις 130.000 προβολές μέσα σε 8 μήνες και για να σας ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον σας θα προσφέρω ένα από τα αγαπημένα μου κεραμικά αλογάκια. Το αλογάκι έχει διαστάσεις περί τα 18 επί 12 εκατοστά και το έφτιαξα για την βάφτιση του μικρούλη μου! Είναι από λευκό πηλό στολισμένο με ημιπολύτιμες πέτρες και κορδέλες.


Ο διαγωνισμός απευθύνεται στα εγγεγραμμένα μέλη του blog, έτσι λοιπόν αν θέλετε να συμμετέχετε κάντε κλικ δεξιά, εκεί που λέει "Γίνετε μέλος αυτού του ιστότοπου" και φροντίστε να υπάρχει ένα e-mail για να μπορέσω να σας ειδοποιήσω αν κερδίσετε. Στη συνέχεια αφήστε ένα σχόλιο εδώ για να δηλώσετε συμμετοχή και να μας γράψετε μας ποιός είναι ο αγαπημένος σας συνδυασμός χρωμάτων. 


Ο διαγωνισμός θα λήξει την επόμενη Κυριακή 9 Οκτωβρίου στις 12 τα μεσάνυχτα. Ο νικητής θα επιλεγεί με κλήρωση και θα αναγγελθεί σε ειδική ανάρτηση. Δεν υπάρχει τοπικός περιορισμός, μπορεί να συμμετέχει όποιος θέλει, όπου κι αν κατοικεί.

21 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο!Δηλώνω κι εγώ συμμετοχή!Ο αγαπημένος μου συνδυασμός:άσπρο-μαύρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κουνιστό αλογάκι ήταν το θέμα και στη βάφτιση του μικρού Νικόλα, όπου ήμουν νονά!! Μόνο που στη δική μας περίπτωση τα αλογάκια ήταν από μέταλλο... Η αλήθεια είναι πως δεν έχω κάποιον αγαπημένο συνδυασμό χρωμάτων, αυτός όμως που μου αρέσει πολύ τελευταία είναι αυτός του μωβ με το πράσινο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια! Αγαπημένος συνδυασμός: άσπρο-μπλε-γαλάζιο-τυρκουάζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλησπέρα
    πανέμορφο το αλογάκι και φυσικά δηλώνω συμμετοχή
    αγαπημένος συνδυασμός χρωμάτων πράσινο της ελιάς- λευκό-καφέ
    Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγω θα συμμετεχω! Αγαπημενα χρωματα κιτρινο και τυρκουαζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δηλώνω συμμετοχή.

    Αγαπημένος συνδυασμός λευκό και κόκκινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εννοειται πως θελω και εγω το κουνιστο αλογακι...χαχα λατρεμενο.. javascript:void(0)
    Γεια σου Βερα με τις ιδεες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. α και αγαπημενος συνδυασμος...θα ελεγα σοκολα με πρασινακι ανοιχτο και ιβουαρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλως σε βρηκα.. ομορφο το δωρακι σου ..προσεγμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το αλογάκι αυτό το έχουμε ζηλέψει απο τότε που το ανάρτησες για πρώτη φορά!!!Το θέλουμε,το θέλουμε,το θέλουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Craft Fairies γράψε μας και τον αγαπημένο σου συνδυασμό χρωμάτων για να είναι έγκυρη η συμμετοχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπημένος συνδυασμός....γκρί με γαλάζιο και γκρι με κοκκινο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι ωραίο μπλογκ! Μόλις το ανακάλυψα! Τέλειο το αλογάκι, αγαπημένος συνδυασμός μαύρο-κόκκινο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο μπλογκ!Αγαπημένος συνδυασμός γκρι με μπλε,τέλειο το αλογάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολύ γλυκούλι είναι
    εμένα μου αρέσει αυτό που βλέπω, θαλασσί και πράσινο ανοιχτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. (και μόλις συνειδητοποίησα οτι σε διαβάζω τόσο καιρό, σου σχολιάζω διάφορα, αλλά μέλος δεν είμαι, έγινα τώρα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλως τηνα κι ας αργησε...χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφο το blog σου.Μόλις το ανακάλυψα και δε μπορώ να ξεκολλήσω.Συγχαρητήρια!!Αυτό το αλογάκι το ζήλεψα μόλις το είδα!!ΕΛπίζω να είμαι τυχερή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ όμορφο το blog σου.Μόλις το ανακάλυψα και δε μπορώ να ξεκολλήσω.Συγχαρητήρια!!Αυτό το αλογάκι το ζήλεψα μόλις το είδα!!ΕΛπίζω να είμαι τυχερή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καταπληκτικο το blog σου!!το αλογακι τελειο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...